7. syyskuuta 2015

shopping

UntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitled  
Juu elikkäs nyt kuvia näistä ostoksista! Kertokaapas kommenteissa sitte mitäs tykkäsitte. Mutta, oon ensinnäki hirmu pahoillani siitä että tää tuliki vasta tällä viikolla, mun oli eilen tarkotus kirjottaa ja julkasta tää posti mutta netti sano sitten ittensä irti :D
 Toiseksi oon pahoillani siitä, etten saanu kirjotettua tuonne väliin mistä mikäkin tuote on. Pitää varmaan jatkossa kirjottaa jo ite kuvaan valmiiksi se niin ei tarvi sitten täällä tapella niien tekstien kanssa (jos haluutte tarkemmin tietoo tosiaan että mistä oon ostanu minkäki niin kysykää ihmeessä kommenteissa! Onneksi suurimmasta osasta sen aika hyvin jo näkeekin. + Fazerilta ostin myös turkinpippureita sekä kiskissejä, ja osa noista jutuista on lahjaksi saatuja. Kaikkee en kuvaan saanu kun kerkesivät mennä jo parempiin suihin :D)... 
 Mulla on muuten muutenkin ollu pientä ongelmaa ja säätämistä täällä nyt, sillä flickr on näköjään päivittyny. Mun kuvat nakkautuu automaattisesti kiinni toisiinsa ja niihin tulee nuo flickr tekstit näkyviin. Haluaisin saaha ainakin jotku pienet välit kuvien väliin, voisko joku kertoo että miten se onnistuu? Apua kaivataan!

8 kommenttia:

  1. Tykkään susta ostoksista kyllä aivan hulluna, pienenä osasyynä nyt voi olla sekin, että omistan itsekin tuon keltaisen neuleen [täyttä rakkautta, ollut mulla jo yli vuoden ♥] sekä vastaavanlaiset Cubuksen farkut, itseasiassa kahdetkin. :D Toi Onlyn takki näyttää aivan ihanalta, oh tuontapaista oon kuolannut vuosikaudet. Myös BikBokin neuletakki on täydellisyyttä, nyt aiheutit kyllä pahemmanlaatuisen shoppailuhimon.

    > kesayonunelmia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, tosi kiva että tykkäät! :D Ja siitä vaan sitten johonkin keräämään ihan urakalla rahaa ja sen jälkeen menet tuhlaamaan ne kunnon shoppailukierrokselle niinku minä, lupaan että ainakin materialismionnellisuus on huipussaan, ah.

      Poista
  2. Tosi kivoja ostoksia! :) Voisin itellekkin kotiuttaa melkein noi kaikki :3 Mutta etenkin ton harmaan topin ja molemmat farkut ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja jeep, itekkin tykästyin toppiin kovasti!

      Poista
  3. Tosi kivoja ostoksia :-)

    http://matildanieminenmusic.blogspot.se/

    VastaaPoista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!