20. syyskuuta 2015

*gh'påå

Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Hei, tulin vain nakkaamaan nämä kuvat tänne. Mulla ei oo nyt oikein mitään mistä sen kummemmin tänne rustailla, oon käynyt kauppojen yössä ja villissä perjantaissa viettämässä kavereiden kanssa aikaa. Oon hyvällä tuulella just nyt ja iloinen, vaikkakin sisäisesti vähän itken. Meidän rakkaat kisulipennut on jo kasvanu niin isoiksi että ensviikolla olis sitte lähtö, nyyh. Noh, pääseepähän ainakin kunnostamaan tapetit...

// Otsikon tarina on se, että lähdin hetkeksi koneelta ja palattuani kissat olivat näköjään päättäneet otsikon mun puolesta enkä enää malttanut pyyhkiä sitä pois... heh ฅ(^ω^ฅ)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!