28. syyskuuta 2015

Kaikenlaista

UntitledUntitledUntitledUntitled Mua ihan oikeesti naurattaa vaan kuinka huono tuuri ihmisellä voi olla. Koko viimeviikko meni niin huonosti että huh! :D Muunmuassa pyörä varastettiin (löyty kyllä vähän myöhemmin ojasta), netti oli viikon kaatuneena ja vaikka mitä muuta. Mutta joo, eipä tässä nyt enään sen kummemmin ole onneksi mitään valittamista. Varattiin kaverin kanssa liputkin Antti Tuiskun keikalle.
Jotkut ehkä ihmettelee että oonko tosissani, mutta joo (pakko kyllä myöntää), en kyllä enää nykyään niin paljon Anttia fanitakkaan, mutta hei, jos mulla ei oo kerran mahdollisuutta päästä Imagine Dragonssin keikalle helsinkiin tammikuussa, niin miksen voisi edes tyytyä kuuntelemaan mun lapsuuden suurta rakkautta täällä vähä lähempänä? Keikkahan tosiaan on kyllä vasta marraskuun lopulla, mutta ajattelin tästäkin tänne kertoa jo nyt. Sitä odottaen siis!

4 kommenttia:

  1. Tunnen kauheeta syyllisyyttä laiskuudestani kommentoida kenenkään blogiin, toivotaan että tästä se taas lähtee c:

    Tosi hienoja kuvia! :3 Mä oon muuten kuunnellut viime aikoina tosi paljon Softenginee (lähinnä The Sirensia ja Yellow Housea ♥__♥)! Jotenkin tosi mukavan tuntuinen postinki muutenkin, rrrrakastan sun kuvia koko ajan enemmän ♥.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei siitä syyllisyyttä tarvitse tuntea! Kommentoit silloin kun ittees huvittaa :--) <3

      Ja kiitosta taas! Minäkin oon nyt toukokuusta kuunnellu softenginea, ja rakastan kyllä kaikkia kappaleita :D Ehdottomasti yksi suosikkibändini. Haha, toivotaan että johtuis kehittymisestä :'D <3

      Poista
  2. toi on kyllä ihan hanurista kun pyörä varastetaan... Itellä on kadonnut varmaan kymmenen pyörää tässä elämäni aikana :D Mutta onneks sitten löysit sen myöhemmin!

    VastaaPoista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!