4. tammikuuta 2015

the first post in 2015

UntitledUntitledUntitledUntitledUntitled Vuosi 2015 on nyt pyörähtänyt käyntiin, ja viimeisimpään viikkoon on kerennyt jo mahtua vaikka mitä vuoden vaihtumisen lisäksi.

Mun rakas marsu kuoli viime tiistain aikoihin, ja pakko sanoa, että siinä mielessä uusivuosi ei kovin iloisesti menny. Vaikka kohta on tapahtuneesta jo viikko kulunu, tuntuu edelleen pahalta, ja en osaa aatella vieläkään että yks puuttuu joukosta. 
Lisäksi kesätyöpaikalta oli tullu yks päivä tilille ilmotus, että loputki rahat on nyt maksettu. Tää päinvastoin oli aika iloinenki yllätys, sillä ensinnäkään en enään odottanu saavani sieltä rahaa (ja sainkin satasen yhtäkkiä!!), ja toiseksi oon ollu säästämässä objektiiviin (nikkorin 50mm f/1.8). Pian siis kuvailenki blogiin uudella objektiivillä! Toivotaan vaan yhessä että pääsen sen mahollisimman pian tilaamaan, sillä oon sitä jo ihan liian pitkään Rajalan sivuilla ihaillu! 
Heippa kuitenki nyt tällä kertaa, mutta kertokaapas että miten teiän kulunu viikko meni?

12 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja muutenki ihana blogi, liityn! :-) voi ei, otan osaa sun marsun kuolemasta, kauheeta! :(

    VastaaPoista
  2. ää niin rakastan tätä sun blogias - toistan tätä varmaa kokoaja, mut tää blogi on nii sellane mist tykkään!
    ihania kuvia taas kerran + toivon sulle kaikkea hyvää vuodelle 2015 :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos !! Eikä se haittaa, kannustaapahan ainaki jatkaan tän blogin kans :--DD Ja samoin :--)

      Poista
  3. Minkä ikänen oot? En löytänyt sitä mistään tai sitten oon vaan sokee :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu en oo laittanu sitä mihinkään, neljätoista olen. :--)

      Poista
  4. rakastuin, upee blogi ja muokkaat kuvas tosi kivoiksi ! toi tausta on kiva ja äää tykkään :-3
    liityin !

    VastaaPoista
  5. voi ei, otan osaa! ;_; mutta tosiaan, tosi upeita kuvia, tykkään tosi paljon tuosta ekasta fotosta. sun blogi vaikuttaa muutenkin oikein mainiolta, ulkoasukin miellyttää mun silmää.

    VastaaPoista
  6. Otan osaa sun marsus takia, viimevuosi ei ollut meidänkään kannalta mikään paras kun kaksi koiraa lepää nyt pilvien reunalla :/
    Tykkään sun kuvien muokkauksista tosi paljon, miten muokkaat niitä? Mulla on muuten toi nikkorin objektiivi ja oon rakastunut syvästi, kannattaa hankkia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :--( Hirveetä että useampi eläin samana vuonna.
      Ja kiitos, photoscapella säätelen vähän sekalaisesti, sillee mikä näyttää hyvältä :--D ! Ja nytku vielä mainihit tosta objektiivistä, niin oonkin jo aika varma nyt että tosiaankin hankin sen!

      Poista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!