11. huhtikuuta 2016

Kuulumisia

UntitledUntitledUntitledUntitled
Kuvia pikkusiskoni viimeviikkoisista ristiäisistä. 

Siis kylläpä sitä voi pientä ihmistä ärsyttää!! Eilen oli se päivä kun otin vihdoin itseäni niskasta kiinni ja napsin blogia varten kuvat (aikomuksena tehdä pidemmän aikavälin suosikeista postaus), mutta ei mitä kävikään? Just ku olin suunnittelemassa että siirrän kuvat koneelle, alkoi kamera herjaamaan että muistikortti on viallinen ja kaikki kuvat katos ku taivaan tuuliin!! Eiii, loppuillan yritin epätoivoisesti saada kuvia jotenkin ilmestymään takaisin mutta taisi Jenna hävitä tuon taistelun muistikortille 0-1 :'DD Tää on niiin tätä mun tuuria! Onneksi kortilla ei kuitenkaan ollut mitään sen tärkeämpiä kuvia, huhu!
Tulee kyllä kiirus hommata uusi muistikortti torstaiksi, oon nimittäin sillon lähdössä Helsinkiin ! Lähdetään siis parin pojan kanssa perjantaina pidettävään nuorten parlamenttiin, itse olen toimittajaoppilaana siellä. Mun tehtävänä on kuvailla pitkin päivää ja kirjoittaa myöhemmin tapahtuneesta juttu paikalliseen lehteen, ihan huikeeta eikö? Lähdetään siis jo torstaina koulusta niin ehditään vähän kierrellä helsingissäkin reissun aikana (ja yö sitten meneekin hotellissa). Arvatkaapa vaan mitä seuraava postaus sitten sisältää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!