21. huhtikuuta 2016

Helsinki shopping

UntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitled
Kuvissa siis viimeviikkoiset ostokset Helsingistä. Oon jo aivan rakastunu näihin kaikkiin juttuihin, sillä oon nimittäin haaveillu hommaavani tuollaisen raitapaidan jo tosi pitkään, sekä myöskin mun koruvarastot on huutanu tyhjyyttään! Bikbokista olis tarttunu huomattavasti enemmän tavaraa mukaan, mutta alennuksien vuoksi päädyin jo aikaisemmin tilaamaan sieltä kaikenlaisia kesävaatteita (joita mulla ei myöskään ole juuri yhtään, hui!).

Kyllä se töiden tekeminen talvella taas kannatti, on se niin piristävää päästä shoppailemaan! Muutenkin kun nyt on taas menossa tosi stressaavat viikot koulussa. Jospa nää edes vähän tsemppais?

2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia ja ihania löytöjä oot tehnyt, sait myös uuden lukijan! :)
    http://lauraemiliaan.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!