1. elokuuta 2015

Riparilla

UntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitled Liian hitaasti menneet kaks ekaa päivää, unirytmin kääntäminen ympäri, liikaa sessioita, huonon ilman kiroamista, kissojen ikävöimistä, Jutin lausahduksia, parhaat sketsit, liikaa hyvää ruokaa, joka aterialla aterimien unohtaminen (tästä tais tulla mun kohalla jo vitsi), höpöttely huoneessa vielä hiljaisuuden jälkeenkin, "meille vai teille", tikanheittoa, ihmisistä uusien puolien löytäminen, uudet kaverit, kaatuva torni, vanhusten kodilla vierailu ja toisen päivän piristäminen, kameran kanssa joka paikassa pyöriminen, kytevä liekki, saunalaulut, hiljaisia nyyhkytyksiä, itkua, halailua, nauramista ja kipeät posket, olympialaisten voittaminen, mahtava porukka ja parhaat isoset.
Näitä meiän ripari oli ja vaikka mulla aluksi olikin tosi epäileväiset fiilikset tota leiriä kohtaan kuten monella muullakin, niin silti voin ihan täysin rehellisesti sanoa, että oli kyllä vähän haikeeta lähtä kotiin yksin ja erota tosta porukasta. Kiitos vielä kaikille mun leirillä olleille ihan äärettömän paljon!

9 kommenttia:

  1. Oiiiiih, ihania kuvia! Mahtavaa, että sulla oli mukava ripari :3 ♥ Ja mä olen iloinen että sä oot tullut takaisin bloggaamaan sieltä riparilta. c:

    Ite en oo koskaan ollut riparilla, syitä siihen on lähinnä se, etten ikinä uskaltanut lähteä riparille/millekkään leirille yleensäkään ja sitten se etten usko yhtään Jumalaan. :D Nykyäänkin syynä on se, etten uskalla mennä, vaikka tiedänkin että aikuisripareita on olemassa... mutta tuntuu, että aikuisriparit ovat lähinnä niille, joille usko Jumalaan on syttynyt vasta aikuisena ja se on vaan plääh, koska en itse usko edelleenkään. .__. En halua, että kaikki muut leirillä ovat 30+ AIKUISIA, jotka ihmettelevät mitä mä teen siellä kun en usko Jumalaan :D

    (Mun piti muuten kommentoida sun edelliseen postaukseen mutta unohdin asian kokonaan :DD)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kamalasti taas! Kiva kuulla että kaipasit :--D <3

      Ja hei, suosittelen kyllä monella tapaa! Toi on vähintäänkin yleissivistävä ja siellä oppii paljon uutta, en mäkään missään uskossa kyllä ole ja vaikka siellä kyllä oli suurin osa päivästä jeesustelua, niin ihan kivaa siellä siltä oli! Ja suosittelen kyllä sitten prometheus leiriä josset riparille halua, mutta en tiiä että onko niitä sitten vanhemmille? Pitäs varmaan käydä googlettelemassa :--D Mutta jokaisen oma päätöshän se on meneekö vai eikö, ei kenenkään pakko ole!

      Poista
  2. Hei, mulla olis sulle pieni haaste ! :-)

    http://glowerful.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh, kiitos paljon! Valitettavasti en vaan ota haasteita nyt vastaan :--(

      Poista
  3. Mullakin löytyis sulle haaste :DD
    http://paula-thewolf.blogspot.fi/2015/08/liebster-award-haaste.html

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus! Mulla on haaste sulle mun blogissa. Käy tsekkaamassa :)
    http://alaollanelli.blogspot.fi/2015/08/liebster-award-haaste.html

    VastaaPoista
  5. Kiva postaus!:) olisin itsekkin sut haastanut mutta en näköjään ollut ainut :D

    VastaaPoista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!