21. maaliskuuta 2015

Kukkamaiharit

UntitledUntitledUntitledUntitledUntitled1. Kävin täyttelemässä riparikorttia ripisillassa. Kohta sekin on täynnä! Huhhuh, onneksi... 2. Pyörähdettiin tiistaina nopeasti Oulussa!
Untitled Oon siis aaivan rakastunut näihin mun uusiin maihareihin! Puoli vuotta sitten satuin löytämään H&M nettikaupasta kyseiset popot, mutta valitettavasti olivat silloin jo loppuunmyydyt. Nyt kuitenkin löysin zalandolta ihan samanlaiset, mutta vaan vähän kalliimmalla! En kyllä jäänyt miettimään että tilaanko vai enkö. :--D Vaikka näitä voi ollakki vähän vaikea yhdistellä joihinkin vaatteisiin, niin silti ehottomasti mun lempparikengät koskaan!
Ootan myös malttamattomana polvisukkakelejä, sillä oon himopitkään yrittänyt jostain metsästää sellaisia. Tilasin myös yhdet legginssit samalla kertaa, ja kaikki vaatteet siis emp verkkokaupasta. Vaikka tuolla verkkosivustolla ei oo juuri yhtään mun tyylisiä vaatteita, niin nyt tärppäs! (Tuolta tehty tilaus on siis se, josta puhuin aikaisemmin täällä.) Tilaus tuli jo aiemmin perille, mutta tajusin vasta nyt laittaa kuvaa. Myös peitevoide on uusi ostos!

Nyt on kyllä luvassa pitkä säästökuuri! :'D Toisaalta vielä Vuokatin laskettelureissu edessä, mutta se onkin koulun liikuntapäivän ansiota. Ensiviikolla siis enemmän siitä!

10 kommenttia:

  1. aivan ihania kuvia, varsinki noi maisemakuvat on upeita ! ja söpöt noi kengät :-)

    VastaaPoista
  2. tää sun blogin ulkoasu on siis niin hieno ja siisti :) myös sun ottamat kuvat ovat aina aivan ihania. sulla on kyllä tosi hyvä blogi. itelläni on myös noi maiharit :D ostin ne 2014 heinäkuussa Ranskasta yhestä H&M:stä ja on kyllä hyvät kengät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, piristi! :--) Ja haha, sanoinhan että oon aikaisemmin H&M:ltä sellaisia katellu!

      Poista
  3. Vau mikä ulkoasu,vau mitä kuvia :o kengätkin oli ihanat !!

    VastaaPoista
  4. Oohh en kestä, miten ihana toi toka kuva onkaan!! ♥ Tosi kivat kengät kans oot löytäny, näyttää tosi kivoilta jalassa. :-)

    VastaaPoista
  5. wau, wau ja wau, oon aivan hämmästynyt näistä kuvista! On meinaan aivan mielettömiä ♥ ja ihanat kengät, täytyy mennä itsekin katsomaan :)


    emmikristiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, kiitos! Ja mene ihmeessä, on nää sen verran upeat :--)

      Poista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!