9. helmikuuta 2015

✖✖✖

UntitledUntitledUntitledUntitled :'---D Kuten postauksen kuvista huomaa, niin viime viikolla tuli ihan mukavasti tosiaan herkuteltua ! Esimerkiksi eilen tein ihan itse muffinsseja, minä, joka ei vielä pari vuotta sitten erottanut kattilaa ja pannua kunnolla toisistaan (okei, saa nauraa). Onnistuivat kuitenkin hyvin ja perhekin tykkäsi! 
Muutenkin mun viikko kulu leppoisasti, ja pari koettakin on saatu nyt hoidettua taas alta pois. Huomaa kuitenkin, että mullekkin on pian iskemässä tämä jokakeväinen stressi koulun suhteen, kun nyt alkaa kokeita pukkaamaan ihan urakalla, huoh. Onneksi kuitenkin päivät pitenee kokoajan ja aurinkokin on alkanut näyttäytymään paljon enemmän!

Mulla on myös pienimuotoista ilmoitusasiaa tuon mun objektiivin suhteen jota aikasemmin täällä jo yritin myydä. Oon laskenut sen hintaa nyt 88 euroon, eli jos kiinnostaa niin edelleenkin: jjennamariaa@hotmail.com. ;--) Unohdin myös aikaisemmin mainita, että se sopii Nikonin kameroihin (itselläni Nikon d3200). Ilmoitus objektiivistä löytyy myös torista.

2 kommenttia:

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!