15. helmikuuta 2015

week 7

UntitledUntitledUntitledUntitled Viimeviikko oli suoraan sanottuna melkoista hullunmyllyä. Tänään ja eilen kuitenkin oon päässyt rentoutumaan ihan vaan kotona ja oonkin käynyt läpi wanhojentanssikuvia, joita tossa perjantaina otin ihan mukavan määrän, heh. Hassua ajatella, että ehkä mäkin tanssin wanhoja sitten kolmen vuoden päästä tuolla jossain... mulla nimittäin on jonkinlasia suunnitelmia jo tulevaisuudeksi, ja yhtenä vaihtoehtona oon miettinyt taidelukiota. No, aika sitten näyttää miten käy. Olitteko te/teidän kukaan tuttu tanssimassa? Entä abina?

// Ai niin, Iines viimeisimmässä kuvassa. Kattokaa nyt miten söötti se on :--D

4 kommenttia:

  1. Söötti Iines :D Aika moni tuttu oli joko wanhoissa tai abina, ja itsekin heiluin siellä abirekassa heittelemässä karkkia. Jos lukioon päädyt, ni varoitan sua jo etukäteen et penkkaripäivä tulee olemaan yks sun elämäs parhaista!
    Hienoja kuvia noi muutkin kun Iineksen kuva ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja jep, oishan se varmasti mielenkiintoista kokee toi abinakin olo :--D

      Poista
  2. hei tosi kiva blogi sulla, jään seurailemaan lukijana :) mulla poikaystävä tanssi vanhat tänä vuonna ja itse sitten ensivuonna :---)

    http://creativeoverload-emmi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva että tykkäsit ja kiitti kommentista! :--)

      Poista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!