9. marraskuuta 2014

kakkupäivä

UntitledUntitledUntitled                                                                      Mitä kaikkee on tapahtunu nyt parin viikon sisään?
Keskiviikkona satanu lumi on sulamssa pois, tein eilen ehkä maailman hienoimman isänpäiväkortin, kehitin itelleni addiktion yhteen sarjaan, rakastuin uuteen bändiin, oon halinu meiän ihanaa kissaa Viiviä sekä surru mun hamsterin kuolemaa, joululahjojen suunnittelu on alkanu ja oon oppinu vähentään kaakaon juontia.

Kivaa (pääosin) on siis ollu. Syy siihen miksi en postannu keskiviikkoa on yksinkertasesti se, että mulle viikonloput sopii paljon paremmin. Sillon ei tarvi kiirehtiä läksyjen kanssa tai huolehtia muista kouluhommista niin paljoa ku normaalisti. Toivottavasti ette luullu mun lopettaneen postailua (tai menneen tauolle), sillä niin ei tosiaankaan ole! Pitäkäähän nyt kaikki kuitenki kiva isänpäivän, ja syökää paljon kakkua!

8 kommenttia:

  1. nää 1&3 kuvat ovat aivan ihania! miten ihmees pystyt saama näin tarkkoja kuvia? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Muokkailen kuvia aina pixlr expressillä hieman tarkemmaksi ;--) Mutta on mulla kyllä hyvä kamerakin (eikä objektiivissäkään ole moittimista)!

      Poista
    2. Ihan perus nikkorin 18-55 + sitte sigmanin 28-200, mutta sillä kuvaan aika paljon vähemmän (kuukuva on kylläki otettu sillä).

      Poista
  2. huippuja nää taivas kuvat! unelmoin aina itsekin joskus ottavani täysikuusta tällaisen kuvan, mutta en ole vielä koskaan saanut aikaiseksi :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Senku lähet kameran ja jalustan kanssa joskus mehtään, nykyään on jo päivälläki niin pimiää että melkeen tämmösen kuvan saa jo viien aikaan ehkä? :--D Mutta joo, kiitos!

      Poista
  3. Ihania kuvia ! varsinkin nuo taivaskuvat!

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!