22. lokakuuta 2014

on holiday

UntitledUntitledUntitled Toissapäivänä oli mun eka syyslomapäivä, ja pakko sanoo että oon ollu tän tarpeessa. Oon rentoutunu sekä vanhojen että uusien sarjojen parissa (oon nyt kattonu pari jaksoa american horror storysta, muitaki sarjoja saa suositella!), ja käytiinhän me mun pikkuveljen kanssa ostamassa kaktuksetki (ryöstin kuvaa varten pikkuveljenki kaktuksen siis, hups). Mulla on itse asiassa lapsenaki ollu kaktuksia muistaakseni pariki kappaletta, mutta eipä ne oo oikein menestyny (kumma jos täällä pimeessä mikään ei menestykkään). Nyt ku oon innostunu taas noista suloisista piikkipalleroista, niin en voinu olla piipahtamatta kylällä kukkakaupassa ku kerran aikaaki oli!

Oon myös nyt päättäny perustaa vanhan blogini rinnalle toisen (syitä on useita) , ja alan tännekki nyt pikkuhiljaa päivitelemään kuulumisia. Kertokaahan siis kaikki mielipiteitä blogista, ku ulkoasuki on jo suurin piirtein valmis!

25 kommenttia:

  1. tää sun blogi on jotenkin hienon yksinkertainen ja on kivaa kun oot tehnyt uuden blogin :-)

    VastaaPoista
  2. aaaa ihana toi eka kuva ! ja ulkoasuki on jotenki ihanan simppeli ja kaunis ;_;♥

    VastaaPoista
  3. sulla on erittäin massasta erottuva blogi, varsinkin toi kaktuskuva on ihana! :)

    VastaaPoista
  4. Sulla on ihana blogi, liitynki! :)

    VastaaPoista
  5. ihania noi kuvat. :3 sun blogi on muutenki ihan kivan olonen :)

    VastaaPoista
  6. Oi, tää vaikuttaa aivan ihanalta blogilta! Tosi kivoja kuvia ja mahtava persoonallinen kirjotustyyli :3

    http://cowswings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjotustyylistä ei ennen ookkaan sanottu mitään :--D Kiitos paljon!!

      Poista
  7. Ihana tää sun blogin ulkoasu! Toi american horror story on tooosi hyvä sarja!!♥

    http://petrajanica.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja jep, itekki alan pikkuhiljaa lämmetä sille :--D

      Poista
  8. Jotenki tosi kivoja nää kuvat :D Ihan erilaisia ku muissa blogeissa, mut tykkään sun blogis tunnelmasta jee.

    Kaktukset on ihan superkivoja! Mä en ymmärrä miten tää on mahdollista, mut siis oon onnistunu tappaa kaktuksen jota hellästi hoivailin joskus yläasteella. Pitäis varmaan hankkia uus ja kattoa oonko yhtään parempi vieläkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo kiitos! Ja itekki jänskään tosi paljo et miten noille käy :DD täällä huoneessa häärii jatkuvasti nimittäin kaks kissaa ja aurinko paistaa toiselle puolelle taloo.. no, tulipaha ainaki kokeiltua :--D

      Poista
  9. Ihana toi eka kuva!! :) Tykkään tästä sun blogin ulkonäöstä, on tosi persoonallisen näkönen eikä sellainen mikä tulee joka päivä vastaan. Kirjotat myös hyvin ja selkeästi. Jään seuraamaan :)

    VastaaPoista
  10. jään seurailemaan, blogi vaikuttaa kivalta ja tykkään ulkoasusta! :)

    VastaaPoista
  11. MÄ HALUUN LISÄÄ POSTAUKSIA NYT. t.anni joka haluu lisää postauksia heti nyt ellet tajunnut
    kiitos. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon aatellu et julkasen postauksia viikon välein, koita kestää D--:

      Poista
  12. Ulkoasu on kiva ja blogi vaikuttaa muutenkin hyvältä! Ja noi legginsit/housut <3

    http://sinissofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!