1. kesäkuuta 2016

Perfect bomber from Zara

Untitled Untitled Untitled Untitled

Aivan tajutonta miten nopeasti pari viikkoa voikaan vaan vilahtaa silmien edessä! Mulla on ollu nyt melkeen joka päivä jotain hommaa ja lopulta jopa tavallaan unohdin päivittää blogia, ups.
Mutta tosiaan: täytin 16-vuotta viime lauantaina (28.5) ja vanhemmat lupasivat tilata mulle Zarasta tän takin lahjaksi. Rehellisesti sanottuna en muista millon oisin jostakin vaatekappaleesta ollut näin innoissani - rakastuin nimittäin aivan satasella tähän jo silloin kun ensimmäistä kertaa mun silmät tähän Helsingin Zarassa osu. Ensinnäkin oon bomberista haaveillut jo muutaman vuoden, tuo kangas on aivan ihanaa ja noi kuvioinnit vaan tekee tosta ainakin mun makuun täydellisen. Valitettavasti mulla ei ollut tarpeeksi rahaa mukana tän ostamiseen noin kuukausi sitten, mutta onneksi synttärit oli vaan vähän ajan päästä!
Tällä hetkellä suunnittelen mahdollisen lämpöhalvauksen hankkimista tää päällä, koska saa nähdä mahdanko odottaa ilmojen viilenemiseen asti.. :--DD Kaikeksi onneksi takki on kuitenkin suhteellisen ohut ja sopii hyvin viileisiin kesäiltoihin! 

9 kommenttia:

  1. Voi vitsit, tuo on kyllä upea! Nuo kirjailut tekevät siitä erottuvan ja erikoisen :)

    VastaaPoista
  2. Eiiih, takkikateus iski heti! :D Aivan ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitte vaan zaran sivulle shoppailemaan Linda! ;)

      Poista
  3. Noi kukkakirjailut tekee tosta bomberista kyl tosi kauniin :)

    VastaaPoista
  4. Apuaaa ihan superihana <3


    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Vau, onpa upee takki! Nuo kirjailut tekee siitä omaperäisen :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!