25. kesäkuuta 2016

100 RIKKI!

Untitled  
ISO KIITOS! Tänään kun kirjauduin bloggeriin, huomasin, että mun lukijapalkissa komeilikin kolminumeroinen luku (haha, tän postauksen jälkeen ei enää kohta kuitenkaan :D)! Oon ihan sanaton, tää on ollu mun toive bloggauksen aloittamisesta asti! A difficult choice ei oo mun ensimmäinen blogi, mutta kaikista pisimpään pystyssä pysynyt. Teiltä oon saanu tosi paljon ihanaa palautetta joka on auttanu mua kehittymään, mutta myös tsempannu ihan tavattoman paljon! Haluaisitteko jotain erikoisempaa postausta tänne ton merkkipaalun saavutuksen kunniaksi? Jos vastaus on kyllä ja sulla ois mielessä jotain, ehota ihmeessä kommentteihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!