4. toukokuuta 2016

5 KOLLAASIA POLYVORESTA

Eksyinkin tässä noin viikko sitten Polyvoreen ja innostuin tekemään muutaman kollaasin! Edellisestä kollaasipostauksesta onkin jo melkein vuosi, joten sattui kyllä hyvin, haha :--D Kertokaahan ihmeessä omat suosikkinne, itse ehkä pidän eniten ensimmäisestä kollaasista! Oon nimittäin aivan rakastunut pitkiin takkeihin, raitoihin ja mustaan nyt (lippis ollut myös pidempään jo hakusessa, vaan mikään ei tunnu sopivan mulle). Toisaalta vikakin kokonaisuus on tosi kiva.... hmm.
Oonko muuten ainoa, jonka mielestä on hauska katsella jotain vanhoja tyylikollaaseja tai vastaavia? Nytkin huomasin taas, kuinka paljon mun tyyli on viimevuodesta muuttunut. Esimerkiksi osa vanhoista kollaaseista oli melko.. erikoisia (poistinkin muutaman siitä syystä)? Kai oon nyt päässyt yli sen vaiheen, jolloin piti kaikessa erottua muista ja ajatus massan mukana kulkemisesta oli kamalaa. :--D
Cap


LONG JACKET - STRIPES - CAP

Lush


ADIDAS - BOYFRIEND JEANS - LEATHER JACKET - MATTA LIPS

fur


FUR JACKET - POOLO - DW

shorts

SPORTY SHORTS - BOMBER JACKET


coachella


HAT - SKIRT - BOOTS

5 kommenttia:

  1. Eka ja vika olivat lemppareita ja näkisin ne ehdottomasti munkin päällä, pienellä värilisäyksellä toki ;) Mä olen itsekin huomannut kuinka se tyyli ja kiinnostus muotiin vaihtuu vuosien varrella! Jos mentäisi nelisen vuotta taaksepäin, niin eipä se likka olisi koskaan arvannut pukeutuvansa näin tai päinvastoin, vanha tyyli aiheuttaa lähinnä huvitusta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä etten siis ole ainoa joka niistä piti! :--D Ja haha, varmaan muakin taas vuoden päästä lähinnä hämmentää nää asukollaasit, mutta mitäpä sellaisia vielä miettimään :D

      Poista
  2. Voi miten kivannäköisiä vaatteita ja kokonaisuuksia! Ensimmäinen ja kolmas varsinkin tosi upeita :-)

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tosi kivoja asuja ja kollaaseja! Mun tyyli on myös muuttunut tosi paljon viime vuosina! Tekisi tällä hetkellä myös mieli vetää koko vaatekaappi ihan uusiksi :D

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja jep, varmaan jokaisella muuttuu ajansaatossa :--D Sama täällä!

      Poista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!