27. maaliskuuta 2016

Lapsuuskuvia

UntitledUntitledUntitledUntitledUntitled Kuvissa siis esiinnyn *taddadaa* minä lapsena! Löysin lapsuuden kuvakansioni kaapista ja kyllä se hymy hiipi kasvoille näitä tilanteita muistellessa.
Oon nyt viimeaikoina katsellut melko innoissani kaikkia meidän perheen kuvakansioita ja mummulassakin selattiin muutama läpi! Kuvia olisi niin paljon että saatan oikeasti tehdä jopa toisen tälläisen postauksen (johon muuten löytyisi varmasti vieläkin vanhempia kuvia)! :--D Mitähän mulle on oikein vanhentuessa käynyt kun en oo enään noin söpö!?
Niin ja hyvää pääsiäistä kaikille!

2 kommenttia:

  1. Awww, ootpas sä ollut söpöliini :33 Mäkin aina katon lapsuuskuviani ajatuksella "miksen mä enää oo tuollainen", mutta njaa. Enemmän mä kadehdin laihuuttani lapsuuskuvissani, kuin muuta ulkonäköä. Yritän aina miettiä, että miltä tuntuisi omistaa littana vatsa, niinkuin niissä lapsuuskuvissa.

    Mun kohdalla on muutenkin hassua, kun ihmiset aina ihmettelee että kuinka laiha mä oon ollut lapsena - mulla ei ollut lapsenpyöreyttä ollenkaan (paitsi tietty vauvana) vaikka kaikilla suvussani on ollut lapsenpyöreyttä. Mä oon kyllä pyöristynyt nykyään tahtomattani, koska jotkut lääkkeet ovat hidastaneet aineenvaihduntaani = lihon helpommin vaikken söisi juuri mitään ja kuntoilisin. Mun pitäisi kuulemma rääkätä itseäni raskaalla liikunnalla vähintään kaksi-kolme tuntia joka päivä + alku- ja loppuvenyttelyt ja syödä minimaallisen vähän, että laihtuisin edes viisi kiloa kesään mennessä - enkä usko että se tulee tapahtumaan.

    VastaaPoista
  2. Tälläset muutokset on varmasti aina inhottavia, mutta onneksi edes jotenkin korvattavissa! Ymmärrän kuitenki että jos liikunta ei edes ajatuksena mitenkään erityisemmin vedä puoleensa niin tollanen ei varmasti tulis olemaan kovinkaan mukavaa. Itekkään en todellakaan oo mitenkään liikunnallinen ihminen ja vähän harmittaa kun en jaksa edes yrittää tehä mitään kivemman kropan tai oman kunnon eteen. :/ Toki joskus harvoin saatan käydä lenkillä mutta kun ei niin ei. Muttamutta, kiitos tosiaan!

    VastaaPoista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!