23. tammikuuta 2016

Something girly

UntitledUntitledUntitledUntitled
Vihdoin se löytyi! Oon vuoden metsästänyt täydellistä vaniljaista tuoksua, ja kun kaveri tuoksutteli vieressä tätä vs:n body mistiä niin päätin että hommaan itsellenikin tälläisen vaikka väkisin!
 Myönnän, että oon joskus ajatellut etten tuu koskaan kajoamaankaan victorias secretin tuotteisiin, mutta toisin siinä kävi :--D Tää tuoksu vaan niin oli se mitä oon metsästänyt (ja essencen huulipuna sävyltään myös!!), vaikka melko vahva onkin. 
 Voin nyt siis hyvillä mielin siirtyä säästämään rahoja tulevaisuutta varten, mulla on nimittäin tosi paljon kaikenlaisia hankintasuunnitelmia! Muunmuassa uusi kamera olisi ihan huippu koska nykyinen on hieman rikki jo, mutta saa nähdä kuinka kauan maltan olla pyörimättä missään vaatekauppojen nettisivuilla (se on nimittäin menoa sitten)...
Mikä on teidän viimeaikaisin huippuhankinta?

1 kommentti:

  1. Toi amber romance on kyllä hyvän tuoksuinen!♥ Mulla ei vielä sitä oo, mutta oon kyllä haistellut moneen otteeseen, ehkä mä sen käyn viel kotiuttamassa :D Mun huippuhankinta on ehdottomasti kuorinta-aine, josta tein blogiinkin postauksen. Rakkautta ensi käyttökerralla!♥ :D Hmm..noita Essencen meikkejä on hehkutettu ihan hirveesti, mistä oot omasi siis ostanut? :) Vähän houkuttais meinaan kokeilla!
    http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!