6. tammikuuta 2016

Holiday moods

UntitledUntitledUntitledUntitledUntitled
Kuvissa esiintyy kaverini Aliisa (ainakin suurimmassa osassa), jonka osa saattaakin jo tietää! :--) Aliisa pitää siis yhdessä ystävänsä kanssa blogia nimeltä Aliisannika, käykää ihmeessä katsomassa! Asukuvat on mun ottamia viime sunnuntailta, lähdettiin siis yhdessä kuvailemaan kun Aliisa lauantaina kysyi whatsapin kautta kuvausseuraksi. Mulla oli ainakin tosi mukavaa, ja kävinpähän loman aikana ulkonakin... hah. Hieman kyllä harmittaa kun huomenna on paluu arkeen, mutta kyllä tää tästä!
Onkos teillä ollut hyvä loma? Itse olen koko loman melkein istunu kotona ja katellu sarjoja, mutta ainakin oon päässyt rentoutumaan ja päässyt eroon kaikesta stressistä! 

8 kommenttia:

  1. Mäkin oon pyhittänyt tän loman täysin vaan rentoutumiselle ja rauhottumiselle, tekee tosi hyvää välillä saada vaa nukuttua ja rentouduttua perheen parissa! Nää kuvat on niin kivan näkösiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo jep! Hienoa etten oo ainoa. :--) Kiitos paljon!

      Poista
  2. Ihanan talvinen tunnelma näissä kuvissa ja sairaan kiva idea toi sun blogin tausta!! Kivaa vaihtelua ainaiselle valkoselle:)

    http://suvimyllymaki.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja hah, itsekin oon niin ihastunut siihen että se on ollut mulla täällä blogissa jo kohta yli vuoden :--D !

      Poista
  3. Sulla on ihanan näkönen blogi ja toi tausta käy tosi hyvin! Tykkään noista isoista kuvista :)

    VastaaPoista
  4. Hitsi mitä kuvia koko blogi täynnä, voisin meinaa viettää koko illan ihaillen näitä kuvia! :D Ja muutenkin koko blogi erottuu mun mielestä edukseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, kiitos ihan huippuihanasta kommentistas! <3

      Poista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!