5. joulukuuta 2015

Hello again

UntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitled


Heippa kaikki! Tuntuu jotenkin niin oudolta taas kirjoittaa postausta tänne (teksinkään luominen ei oikein tunnu onnistuvan millään, mutta tästä se lähtee!!!), vaikka olinkin vain kuukauden poissa :D Huomasin tuossa kuukauden aikana, että tuo tauko oli todellakin tarpeen monesta syystä. Jokatapauksessa mun postausinto on nyt huomattavasti kasvanut ja pahimmat koulukiireet on nyt ohi. Itseasiassa tämän vuoden viimeinen koe on ensi maanantaina!
Mutta mitä  oikein oon puuhaillutkaan? Kävin sekä Sannin että Antti Tuiskun keikalla, olin tetissä erään lehden toimituksessa viikon ajan, selvisin kamalimmasta koetulvasta ehkä ikinä, oon hommannut jo suurimman osan joululahjoista ja sain katsottua monta sarjaa loppuun (sekä löysin pari uutta!).
Mietin myös, että olisiko aika vähän muutella ulkoasua. Suunnittelin yläosan palkin muuttamista harmaaksi ja taustan poistamista kokonaan, mutta saa nähdä uskallanko kuitenkaan siitä luopua... haha :D Blogin leveyttä kuitenkin muutin jo nyt kun otti niin paljon päähän tuo kovien koon muokkaaminen joka kerta erikseen 750px kokoiseksi (tästä johtuen vanhat postaukset ovat vähän ruman näköisiä, pahoittelut siitä).

Mitäs teille kuuluu? Entä mitä mieltä ootte, jätänkö ulkoasun tälläiseksi vai olisiko jo aika pieneen päivittelyyn?

14 kommenttia:

  1. MITÄ

    Mä just ehkä minuutti sitten selasin tätä sun blogia ja mietin et "kumpa Jenna postais taas pian, mulla on sen blogia ikävä". Sitten meen hallintapaneeliin ja siellä lukee "Jenna postasi 2 sekuntia sitten".

    Ehkä mä toivun tästä järkytyksestä kohta :'D

    Sun kuvat on upeita, tosin milloin ne eivät olisi? :D Ja mä en kannata taustan poistamista - jos haluat sen välttämättä poistaa niin pistä se edes jonkun väriseksi (esim. #bdbdbd, joka on harmaa sävy). Kokovalkoiset blogit on jotenkin... tyhjiä ja mielikuvituksettomia. Mutta sunhan päätös se lopulta on.

    Mutta olisi kiva nähdä vähän erilaista ulkoasua kyllä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa eikä, ihan mahtava tuuri :DD !
      Kiitos paljon kehuista ja mielipiteistäkin taas, auttaa todella paljon! Ehkä mä vaan jätän tän ulkoasun tähän nyt, johan kuvien kokoa ja otsikonkin ulkonäköä muokkasin :--D Tarpeeksi muutosta taas vuodeksi eteenpäin !!

      Poista
  2. Pakko jäädä seuraamaan ! Mahtavia kuvia ! Voisin jopa sanoa että olen kateellinen sulle :)
    http://jjjbloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Aivan älyttömän ihania kuvia sun blogi täynnä, vähä suu loksahti auki ku en tällästä odottanu jotenki tän blogin sisällöks! Pakko jäädä seuraileen :)!

    http://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tosi kivoja kuvia! ja sanoisin että jätä ulkoasu, toi 'puukuosi' on tosi nätti! :)
    http://kauniitaamut.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Oi Antti Tuisku! Pakko päästä ehdottomasti itsekin Antin keikalle! Niin ja hei tosi kiva ja siisti blogi sulla!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se keikka kyllä oli ihan huikee! Kiitos :--D

      Poista
  6. Voi apua en tiiä kommasinko tuohon alempaan postauksen sen ahh Antti vaikka piti tähän se kommentti laittaa, hups :D

    VastaaPoista
  7. Oii mahtavia kuvia! Harmittaa vähän (tai aika paljonkin) kun kaveri pyysi mua Antti Tuiskun keikalle, mutta menin jostain syystä kieltäytymään... :-( Noh joku toinen kerta! :-D

    www.therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja harmi kun et menny, mutta kyllä uskon että vielä sen keikalle pääset jos tahdot!

      Poista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!