1. kesäkuuta 2015

Summer is here!

UntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitled
Viimeviikko oli ihan mahtava! Koulussa oli ihanan rentoa ja viimeisinä päivinä oleiltiin vaan ulkona lähes joka tunnilla. Sain myös todistuksen johon oon ite tosi tyytyväinen, ka tais olla muistaakseni 9.0!
Torstaina taas mulla olikin sitten synttärit ja täytin 15! Huh. Kavereiden kanssa kävin kuitenkin vasta perjantaina pitsalla (viimeinen virallinen koulupäivä kasilla!), ja oli kyllä ihan mahtavaa (sain myös söpöjä lahjoja <3)! Herkuteltua on arvattavasti tullu lähemmäs koko viikko, vaikka loppuviikolle se enemmän painottuikin. Nyt siis mäkin oon lomalla, vaikka tänään vielä pitiki herätä aikasin.
Lähettiin aamulla kohti Oulua, sillä mulle oli varattu jo jokunen aika sitten luomenleikkuu. Olin vähän hermona, koska typeryyksissäni olin menny netistä lukemaan miten toimenpide suurinpiirtein tehtiin, ja piikkikammoisena olin ihan kauhuissani siitä puudutuksesta (siis neula, otsaan??? ei ikinä!), ja sitten vielä pelkäsin että mulle pistetään tikitkin... :--DDD Luomi oli siis otsassa, sellanen aika ruma ja näkyvä. Noh, eihän se nyt kuitenkaan todellakaan ollu niin kamala ku olin oottanu. Koko hommassa meni ehkä n. 10 min, ja nyt voin kyllä olla tosi hyvin mielin kun pääsin siitäkin eroon! Myöhemmin käytiin syömässä Zeppeliinissä ja äiti kustansi mun shoppailuostoksia synttärilahjaksi. Ostin yhen kivan hameen ja mekon, mutta tilaan varmaan vielä myöhemmin netistä jotain. Nyt onkin helppo hymyillä!

2 kommenttia:

  1. Blogger ei taas näyttänyt kenenkään postauksia, väitti että "et lue kenenkään blogia", joten en oo siksi kommentoinut vielä. Mietinkin mitä mun elämästä puuttuu, mutta ne olikin BLOGIT :D

    Onnea luokalta pääsystä, ja mielettömän hyvästä todistuksesta!! ♥ :o Ja onnea myös synttäreiden johdosta, miltäs tuntuu olla 15? ;) Okei okei, varmaan tuntuu ihan samalta kuin olla 14 :DD

    I feel you... kun jännittää jotain, niin siitä tietty lukee netistä tai jopa katsoo jonkun videon ja sitten ei haluakkaan siihen, tai haluaa mutta siis silleen ei :D Onneksi kuitenkin se luomenpoisto meni hyvin, eikä se ollut yhtään niin kamalaa kuin ensin kuvittelit. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmeellistä, mullakin se joskus tekee noin! :o Mutta joo, kyllä se ois jotenki outoa jos ei olis mitään blogeja joita lukee, tästä hommasta on muutenki tulle vuosien mittaa aika tärkeetä :D

      Ja kiitos ihan hirmuna! Vähän hassultahan se, melkeen olisin mieluummin kymmenen vuotta nuorempi D: Henkiseltä iältä en ainakaan oo vielä viittätoista, hah!

      Niinpä, onneksi ei! Enskerralla pitää koittaa välttää googleen menemistä kun on joku tollanen juttu edessä... saa kyllä nähä, onnistuuko se multa :D

      Poista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!