19. toukokuuta 2015

Faktoja videolla


Ensinnäki pahoittelut että en postannu ollenkaan viimeviikolla, kuvasin tämän sunnuntaina ja aloin vasta maanantaina editoimaan :/ Toivottavasti se ei teitä kovin paljoa haittaa! (Ai niin joo, pistäkää laatua paremmaksi!!)
Kaikkien ongelmian kautta sain tän kuitenki viimein valmiiksi! Aikaa kyllä siis vierähti jonkin verran eikä tää mikään kovin hyväkään oo, mutta toivottavasti tykkäätte silti :---D Tässä vielä linkki videoon: https://youtu.be/AOwKOAlMBbI

2 kommenttia:

  1. Ihmettelin ensin että miks äänet ei kuulu mutta tajusinkin sitten että mulla oli kaiutin pois päältä... :D Mutta siis, tosi hyvä video, löysin meistä jotain samaa!

    Mäkin oon vähän hajamielinen, hukkaan kokoajan kaikkea D: Muutama kuukausi sitten hukkasin 50 euron setelin tänne mun kämppään eikä sitä ole vieläkään löytynyt. Luulen, että se on varmaan lentänyt jonnekkin kaapin alle...

    Mä rusketuin pienenä tosi helposti, nykyään en rusketu yhtään. En tajua miksi näin, olin pari vuotta sitten Kreikassa ja sielläkin vaan paloin (palojälkien lähtiessä tilalle kyllä tuli rusketus, mutta olisi kiva ruskettua ilman palamista).

    Neulakammoinen täälläkin hei! Tai no, rokotukset ei tunnu missään kun vaan juttelen sen rokottajan kanssa jostain ihan muusta mutta VERIKOKEET D: Kamalinta mitä tiedän, ja jos se verikokeen ottaja vielä kaivelee sitä suonta sillä neulalla........ D:

    Mä osaan säästää vaan tietyssä asiassa. Saan kämppäni siivoamisesta 15e rahaa joka viikko, säästän yleensä rahoja siihen asti kunnes niistä saa ostettua jotain suurempaa. MUTTA jos saan isompaa rahaa (kuten pari vuotta sitten sain veronpalautuksia 500e), ostin niillä heti välittömästi uuden objektiivin :DD

    Mäkin oon perfektionisti, en tosin pahimmasta päästä mutta en IKINÄ KOSKAAN ole tyytyväinen melkein mihinkään mitä teen, paitsi paikoin valokuvaus ja tarinoiden kirjoittaminen.... Asioita joihin en ikinä ole tyytyväinen, on esimerkiksi piirustustaitoni, siis seriously, oon ihan surkea piirtämään :D Toinen asia, johon en ole tyytyväinen on mun blogi... kuviin olen tyytyväinen mutten mihinkään muuhun, faktan kirjoitustaitoni on suoraansanottuna perseestä, kirjoitan tosi tylsästi ainakin omissa silmissäni. Ulkoasua fiksailen kaiken aikaa, enkä koskaan ole täysin tyytyväinen. Yh.

    Mäkin oon aika äänekäs, uudessa porukassa saatan olla se hiljaisin mutta yleensä oon tutussa porukassa eniten äänessä :D

    Mutta siis tosiaan, oli hyvä video ja haluun nähdä ehdottomasti lisää! Tilailin myös sun kanavan Tubessa :3 Ehdotan vielä edelleen sitä videota jossa esittelet sun piirustuksia, ja vaikka kerrot vähän minkä ikäisenä lähdit piirtämään jms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh, sori kun oo huomannut tätä kommenttia aikaisemmin :c !! Kiitos taas ihan hirmuisesti, saat aina mut hymyilemään kun luen näitä sun kommentteja :3 Tosi kiva kans kun meissä on noin paljon samaa, ja harvoinpa mäkin oon omaan ulkoasuuni tyytyväinen (ja et kyllä oo huonoa kirjottajaa nähnykään!!)! Kyllästyn kans tosi nopeesti aina, joten vääntelen kokoajan tätä ulkoasua jotenki erilaiseksi :'D + Hyvä idea tuo vielä, pitää katella jos mulla ois jossain piirrustuksia joita voisin esitellä. Piirtelen nimittäin niin harvoin :c

      Poista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!