26. tammikuuta 2015

postia tulossa

UntitledUntitledUntitledUntitledUntitled Joku ehkä saattoikin päätellä jo otsikosta, että mulle on tulossa postissa paketti, ja arvatkaas mitä se sisältää! Kyllä, sain vihdoin eilen tilattua sen 50 millisen objektiivin. Oon ihan tajuttoman innoissani, sillä ensinnäkin oon sitä niin pitkään halunnu, ja sen pitäis tulla melko nopeesti perille! Oon nyt yhtä hymyä vaan, vieläkun saisin tuon vanhan objektiivin myytyä niin pääsisin toteuttamaan mun muut suunnitelmat (tarkoituksena ostaa parista nettikaupasta vähän vaatteita / käydä shoppailemassa :--D)...

Muutenkin mun viimeviikko meni ihan hyvin nyt (tällä kertaa en onnistunu tuhlaan mun rahoja mihinkään turhaan tai hukannu mitään! I'm proud of myself). Otin viime tiistaina kameran kouluun kun oli ne kunnon pakkaset, ja käytiin mun parin luokkalaisen kaverin kanssa ottamassa nopeesti kuvat ulkona, ku kaikki muut istuskeli sisällä. Kyllä meinasi sormetki jäätyä, kun en heti hoksannu laittaa lapasia käteen, haha.

Lisäksi oon saanu nyt katottua nälkäpelien kaks ekaa osaa (okei, tiedän että oon vähän myöhässä tän nälkäpelien hypetyksen kanssa, mutta parempi myöhään ku ei millonkaan !), ja oon tykänny ihan hirmuna! Omaksi suosikiksi nousi Effie, se on vaan niin sulonen. Entäs te, kuka on teidän suosikki nälkäpeleista? Entä miten teillä on viikko mennyt?

6 kommenttia:

  1. apua, ihana blogi sulla! sait uuden lukijan :--) mitä objektiivia oot käyttäny näissä kuvissa?
    nälkäpelit on aivan ihania, about suosikkiasia maailmassa, rakastan! oma suosikki on kyl ehdottomasti katniss, vaikka onkin aika kliseistä pitää suosikkihahmonaan päähenkilöä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiva että tykkäsit! Ja näissä oon käyttänyt sitä ihan perus objektiivia, 18-55mm :--)
      Ja ne kyllä oikeesti oli hyviä! Ei kaduta että katoin :D Ja joo, vaikka kliseistä onkin niin on munkin suosikkihahmo tosi monseesa elokuvassa/kirjassa/sarjassa/missä tahansa tosi monesti just se päähenkilö :--D

      Poista
  2. Kivan näköinen blogi!♥ Tykkään myös niin hirmusesti Nälkäpeleistä! :-D Lempparihahmo, öö ehkä Finnick tai Rue.

    aasinlaukka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja muutenkin kivan oloinen blogi! Nälkäpelissä ehkä Peeta ja on Haymitch ja Effiekin ihan hauskoja!! Nälkäpelit on kyllä ihan parhaita. Vois vaikka kattoo lauantai-illan kunniaks sen ekan osan. Kiitti vinkistä ;)

    http://outtamyheart-sara.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla että tykkäsit ja oleppas hyvä! :--D Haymitchikin on kyllä ihan kiva hahmo ;)

      Poista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!